snälla nån då...

ja inte kan man rösta PÅ carola...jag ville vråla caroooola...låten är hemsk.
Jag håller på bwo, tror jag. Men jag gillar pudlarna med...
Magnus, BWO, pudlar, andreas och magnus går vidare som första fem. Sen blir det ...nja, det är inte lätt..
andreas, pudlar och bwo, blir kvar och sen blir de i den ordningen oxå.
Så klart med det.
Nu har vi lämnat bort våra djur. Katten och hunden. Det mesta är packat och i morgon bitti åker vi till sälen.
Till vårt eget lilla fjäll som vi delar med apacherna. De har inte än anfallit men man vet aldrig...
Det är ju en bra vinter för två veckor i fjällen. Men sen ska det banne mig vara vår när vi kommer hem!!!

Mina första frön jag sått har börjat komma upp. Så de fick jag lämna hos svärmor nu när vi far bort. Hon tar väl hand om dem...

Men då hörs vi om en vecka eller så då, ha det så himla bra rill desss. kramisar från  mia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback