Riktiga vänner..

Riktiga vänner kan be varann om förlåt!
Riktiga vänner accepterar ett förlåt!
Att vara kär i en vän är bra om det är ömsesidigt.
Men man behöver inte vara kär på det sättet utan kär så
som är i en riktig vän.
Det är bra när man kan be om förlåt, det känns bra.

vänner...

Borde man väl vara rädd om de få man har....
ju färre desto kärare skulle man tycka. Men så är det kanske inte. Man ska i alla fall inte ha ekonomiska affärer ihop med vänner. För det går tydligen alltid åt helvete. Men varför säger folk en sak men menar nåt annat?

Om man säger att jag vill ha 500:- för det där....då menar man väl 500:- och inte 1000:- eller 2000:- för då är det ju bra om man säger 1000:- om det är det man vill ha?????

Ingen kan läsa mellan raderna, utan man hör ju det människorna säger. Säger de 500:- så hör man ju 500:- och tror ju förstås att det är det de menar och inte nåt annat!!!

Sen när människan kommer och säger att jag är tokig som tror att jag ska få den där finfina grejen för 500:- och att det då skulle vara mitt fel?? Fast jag inte har sagt priset utan den andra människan sa priset och jag bara höll med....Då blir man ju lessen att människor inte säger det de menar....


Helst då när de blir rysligt arga men ändå inte törs prata om det och reda ut det och säga att det vart ju fel det där, jag ville ju haft mer men sa fel och tänkte efter sen att det var ju för lite och det vart ju så tokigt detta....men nej, då är det jag som gjort fel att jag trodde att jag kunde få den där finfina grejen för 500 kronor fast jag inte sagt nåt pris och inte ens bett att få köpa den där finfina grejen.....


Visst är vänner konstiga?