sällan men inte aldrig....

Jag ändrade utseendet på bloggen men det funka inte så nu är den gamla tillbaka och jag känner mig hemma igen, hoppas det blir lite oftare nu då.

Ja, vi flyttade igen. Från Huset till lgh, till lgh till hus i skogen. Men maken klarar inte skogen och inte bommen och jag får tinituss ännu värre av denna susande luftvärmepump. Haha va kul! Och kallt är det och kalla energier är det.

Så.

Vi ska flytta!

Känns....hm....jobbigt men bra. För vi har lärt oss en sak!

Borenshult.  Vi ska bo "hemma" i Borenshult.  Berndt är född i Vadstena. Rötter i Vadstena men han har sitt <3 i Tornedalen. Och han trivdes bra och bäst på Eklövsgatan i Borenshult av alla våra flyttar.

Jag vill bo nära min barnbarn.

Vill INTE missa dem som jag MISSADE mycket av mina egna barns uppväxt, då deras far la sig i alldeles för mycket.

OCH om jag litar på mina änglar och ber dem om hjälp. Frågar dem, varför ser ni inte till att det blir så "hand i hand" som det blev när vi köpte Eklövsgatan.....

Ja men då gör de ju det!!

På helgen sa jag till Maken: Det där huset bakom Johan, där skulle vi bo.... det skulle vi hyra....det har varit till salu nu i 200 dagar....vi ska lägga en lapp i deras brevlåda och fråga.....


På tisdagen: Var vi hos Johan...sa att vi har en lapp i bilen.....den ska dit bort.....MEN; Jag ringer Martin, sa JOHAN........

På Måndagen: Helena frågar Johan (deras barn är på samma dagis) Har du nån lösning på vårt hus? Vi har ju redan köpt det nya?

På tisdagen: Tjena Martin.....min mamma vill hyra ert hus.......

På torsdagen: Vi är där o fikar, pratar, tittar, blir kära, tittar, pratar o fikar......

På fredagen: Jo tack!

På tisdagen: Så där.....kontraktet ser bra ut.......

21 April blir bra jaa.....


Tack mina änglar, Ni är fantastiska!!!