fy på mig

Ja jag vet att jag borde uppdatera här oftare menjag skyller allt på Facebook och det där bageriet och farmen. De tar alldelles för mycket datatid för mig. Jag måste skärpa mig!!!
Jag borde också börja jobba på boken jag håller på med för nästa bokprojekt jagar mig med!!
Vad fan håller jag på med???

Vi har köpt hus!!!! ÄNTLIGEN!!! YIPPIII!!!! Och mesta tiden just nu går åt till att gå och tråna och vänta på att tiden ska gå¨för jag vill flytta NU!!!
Jag vill inreda. Pyssla igång sovrummet och köket ska få nya gardiner....och katterna ska få det så...och gubben ska ha rum i källaren och jag vill ha.....NU!!!
Men får väl vara glad att vi kommit så långt att vi köpt iaf. Och det är bara 24 dagar kvar tills flyttlasset går och jag har redan tömt iaf 1 köksskåp och ett till är tomt nästan....
Så vad gnäller jag om. Till våren ska det påtas blomsterrbetter=))))