still alive

Ja det är jag och tänker nog vara det.
Men när de där djupa dipparna kommer så orkar jag bara inte med mig själv. Då gäller det att jag sätter fokus på det rätta stället.

KÄRLEK                        Söner                        Barnbarn                Man

VÄNSKAP     Äktenskap             

Jag ska inte eg nämna några namn för glömmer jag en så gråter den 

men det är de som håller mig uppe                   Men min kurator säger att jag måste hålla mig uppe för min egen skull och det                                                                           är förbannat svårt


Jag gör så gott jag kan 

Och det finns en sak som måste se först                                  Hur morgondagen ser ut       

jag vill inte.....

jag vill eg inte leva mer men jag orkar fan inte göra nåt åt det. 
Har läst Jag vill inte dö men orkar inte leva...av Ann Heidenbein eller nåt.....
och det är som jag skulle skrivit den själv. Förutom allt om Frued och garkovski och alla andra kloka gubbar för de vet jag inget om.
Men hennes ångest är som min egen.
Det är dumt att gå framför ett tåg, för det blir så kladdigt och dant. Och lokföraren då??  EN lastbli likaså....jag var ju på väg en gång att fronta en lastbil och efteråt kom jag på att det var mjölkbilen och blev så ledsen över alla mjölk som blivit förstörd.
Hon skulle dränka sig i havet för då behöver ingen ta hand omen....men är inte det liite ego? Tror ju de anhöriga vill begrava mig. Så de vet var jag är. De borde få det lugnt då, när de vet det.
Jag har mina 48 propavan i säkert förvar. Jag skulle ta dem om jag orkade.....men jag vill gärna vara nyduschad och full och det är så jobbigt att bli det. Och sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig.....
tror bara det vore bra för min man att hitta mig och se att jag verkligen är död för hans läkande. Jag skulle naturligtvis ligga i min egen säng och vänta på sömnen.....
men nu kom pizzabudet så lika bra att äta då.
Det kommer alltid nåt emellan!!

MIN BOK ute nu!!!!

www.books-on-demands.com

Där finns min bok ute nu!!!

Den stängda dörren av Mia Nordberg

Köp den vetja!!!!


Den stängda dörren

Den skickas till tryck inom ett par dagar nu!!!!