tiden gick...

Vi flyttade!! Björn, Katjaoch Adam flyttade in i huset med en idiot till granne....Vi flyttade till en lgh där grannar inte bryr sig om varann alls. Det är knappt vi hälsar på varann och just nu är det underbart!!

FK/AF tyckte att då borde min ork räcka till att börja syssla med nåt så nu går jag på Bild&Form. Känns som ett vuxendagis men är allt jag orkar med.
Jag börjar klockan 8 på morgon....och bara att ta sig upp, tvätta sig, klä sig, sätta på fejset, äta och åka har varit en utmaning!
Sen i nov har jag haft göra....nu när det ljusnar känns den biten lite lättare så nu målar jag, ritar, har sytt väskor och gjort massa snygga armband. Det är ju sånt jag tycker är kul, att pyssla, så det funkar ju. Men ibland är vi upp till 8 pers där....och då dör min hjärna.

När klockan är kvart i 12 och det är dags att gå hem får jag uppbåda all kraft och energi som är kvar och ta mig hem. Vi äter lite lunch sen sover jag...1-2 timmar. Sen kanske jag kan göra nåt mer. Såsom chatta, facebooka, gosa med katterna men att åka till mamma, träffa söner och barnbarn orkar jag bara inte den dagen det har varit kurs.
Den lediga onsdagen brukar jag sova fm och städa em medan maken tvättar. Fredagen sovs det oftast för efter 3 dagars kurs 1 dag städ orkar jag inte mer.....
Så jag vet inte vart det leder eller hur länge det funkar eller om jag blir friskare av detta.
 Det jag vet är att det är jävligt tufft att gå på dagis!!!