20100102

Är nu på plats sedan en dryg månad på Lilla Nygatan3. I vårt nya gamla hus=)) Huset är bygggt 1939 och rött med vita knutar. Det är kök, vardagsrum och badrum på 1a våningen. På andra är det sovrum, kattrum och mitt arbetsrum. I källaren är det pannrum, tvättstuga, förråd och Berndts rum. Dryga 1000 kvm tomt som ska påtas om en hel del under sommaren. Ser verkligen fram emot det!!

Vi har haft lite strul med ett avlopp som det dock nu verkar vara OK. Är väl så i gamla kåkar...men skulle ändå inte kunna tänka mig ett nytt plastigt hus. Det kommer bli bra här!

Jag letar nytt jobb med om nån skulle ha ett åt mig- hojta!! Hoppas bara att jag snart kommer må så att jag tänker "jobba". Ska börja massa möten och sånt nu får se vart det leder. Inget jag oroar mig för eg. känns mer som att jag inte orkar bry mig. Saker och ting får helt enkelt ordna sig av sig självt!

Katterna får ni läsa om på deras blogg men men....Jag ska bli farmor igen! I Juli kommer mitt 3e barnbarn. Jodå, det är Johan igen. Och Emmie som tänker befolka hela Offerby=))) Nävars detta är nog deras sista skruttunge som kommer nu. Sen får Dennis och Sarah ta över det jobbet.

Idag tänker jag inte gör nåt så nu får ni nöja er för denna gång, inte ofta men iaf=)))