torsdag

Jag sjukskrev mig, orkar fan inte med allt. Sov nästan hela dagen igår men idag har dennis o jag dejtat. Söta sara var med oxå. Känns lite bättre nu. har varit på avslappningskursen ikväll med. Skönt. Syster yster och jag är det som går. Vad gjorde jag utan henne?? dog tror jag. Äsch, va 17 vad det gnälls mycket nu för tiden!! Lägg av! jaja, men...
Borde nog prata med min boss om att jobba dag en period istället, kanske vore bättre. Dels att vi går hemma på dagarna både maken och jag, jobbade jag dag, slapp vi varann en stund, ja, slapp i ett positivt ordalag. Sen ska jag gå till simhallen, har fått kort från jobbet, borde ju nyttja det. Mia, ta dig i kragen nu för bövelen och ligg inte bara här och gnäll!!!!

Vinter med snö och is
Det är kallt
Men solen skiner
Det gnistrar i snön
Jag vill ut
men jag orkar inte
Jo en liten sväng
okey okey
drar på jeans ovan pyamas
hunden hack i häl
och vi pulsar iväg
Genom skogen
Bort till vägen och runt en sväng
Duktig flicka
Solen skiner
och jag har varit ute idag
Åh va ja mår bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback