tisdag

jag ska till frissan idag. vet inte än hur det kommer bli har inte bestämt mig än. men vi har satt opp tid för färg så det finns tid till vad som. Kanske skulle göra en riktig hårförlängning ner till midjan....

Sen ska jag förbi Dennis med kylväskan, han ska frosta ur frysen. Duktig pojke!! Och med två filmer jag lånat av han som jag inte orkat se. Och jag måste ge han 400:- för två t-shirtar jag beställt. Han ska bli designer har han tänkt så t-shirtarna ska jag ha på after skin i sälen. Gratis reklam!
Men nu väntar vi på att bilförsäljaren ska ringa, han ska bestämma sig för vad han vill ge för vår. Det känns som jag inte charma honom tillräckligt väl.
Men va fan...det blir som det blir.
Jag jobba igår natt och känner mig fortfarande seg. Men vet ni,
en tant hade fyllt 95 år och hade fått rosor med videkissar i!!! Videkissar, det ger känskla nu...
Och för några veckor sedan hade vi en 100åring som fick vita syrener med vita rosor och vita freesia. OjOJoj måste man fylla 100 år för att få det.  nu längtar jag till våren, ska banne mig så lite perennfrön i morgon...


Kommentarer
Postat av: Tilda

Ja vår vår vår vill vi ha. Igår höll jag på att drunkna i en vattenpöl där jag skulle går över ett övergångsställe. Eller ok, min fina klackankelboots höll på att drunkna. Så jag gick en stoooor omväg alltså 50 meter tillbaka och så 50 meter framåt igen. Skojar inte. Men smält snö måste ju vara ett tecken på vår, eller?

2006-02-23 @ 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback