hos sonen idag

idag är jag hos Dennis och vi ska sy färdigt mina panellängder som ska vara som "garderobsdörrar" i mitt dressingroooom. Sen är det klart men nu har vi magkatatrrbåda två så vi kankse får ta en promenix till apoteket i stället. Dennis är barnvakt till flickvännens katt Svante. En stor tjock röd hankatt, kastrerad tack o lov. Norsk skogskatt.  Söt är han och gillar gå på tangentbordet men fasen vad jag får hår i näsan, gå den katten...=)
Flickvännen som är på Rodos. Är inte det lite orättvist,va...nja, hon kanske har det rätt tråkigt. Blir rödfnasig och inga goda paraplydrinkar...eller eller aldelles aldelles underbart!!!!

Äh har det äran
DUMSNUT!

Kommentarer
Postat av: mamma mia

oj glömde säga ochså att MARCUS, min kaksmula har namnsdag idag!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback