Ett halvt år

På Lördag har mitt nya liv varat ett halvt år.
 
Eller 6 månader.
 
                                 Eller 180 dagartyp.....
 
 
Varje dag har varit en gåva.  Jag vet att du är sänd till mig av mina änglar.
 
                     Och jag börjar nu så sakta förstå att även dina änglar gett dig vägbeskrivning till mig....
 
Det är 6 år sedan jag träffade de som sammanförde oss
 Jag vet att de möten vi hade innan
 
för 5 år sedan för 3år sedan och då för 1½ år sedan   var förberedande som våra änglar styrde ihop för att vi skulle våga ses
 
att jag skulle våga fråga och att du skulle våga säga Välkommen
 
Den dagen vi sågs första dagen på vår resa var magisk
 
                      Jag kände dina blickar på mig under samtalet runt bordet med dina gäster
 
Dina varma ögon   ditt leende    kramen du gav mig när jag skulle gå     
                                                                                                    och längtan därefter till nästa möte
 
Sedan sågs vi en gång till utan löften
 
                       3e gången frågade du mig Är det allvar     Och jag svarade Ja
 
Efter det är det Vi                  Och det finns inget som kan rubba det                        Det är vi vi vi
 
Underbart fantastiskt Magiskt       Vi är en del av varandras familj           De har välkomnat oss
 
Jag känner mig så välkommen i din   och jag vet du känner dig välkommen i min   
 
                                                         Jag har aldrig känt så här          Det kan bero på
 
att jag inte är 14 år och nykär som jag var första gången 
                    utan så gammal nu och vet så väl vad jag vill      Jag vill ha dig!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback