Många snurriga tankar i skallen...

Jag måste bena ut dom.
Först fattar jag inte varför det blir rader i bloggen...?!?! Sen fattar jag inte om jag är kär eller inte...?!?! Att jag skulle falla så jävla pladask så jäkla snabbt och redan nu!?!?
Ville ju göra klart allt annat först, men eg inte snopen, jag blir fan inte klokare med åren, det bara är så...sen hinner jag ju inte reda ut en sak först för allt händer ju som dominobrickor faller...tjoff tjoff tjoff.....Alltid är det så! Alrdig är det en sak eller ingenting som händer, varför är det så???
Nu rör jag ju ihop det här med.....

OK. Huset. Ska säljas. JA. Banken, konkurs? skiter i vilket -orkar inte bry mig!
Mäklare. Det får f-n han ta, jag kan slippa nåt!!! OK klart!
Visningar o allt sköter mäklarn. YES!
SEN...SNART...SNART....möte banken skriva. Hej då! And I´m off from u too!! skevt smil***
DÅ ÄR JAG FRI!! då är den biten ur världen. Ja, vaddå det var väl inget, baggis....mmm eller om jag står där med ett fucking lån kvar....suck...jajajajajaja vad ska jag göra åt det då!?!?!?!?! Jag har ingen sjö att ösa ur!! Det får bli som det blir, man överlever på blodpudding med....OK DÅSÅ!!! Fuck u!!

Kärleken: Jag ville ha en man som arbetar, inte super, inte gamblar jämt, älskar mig och vill göra saker med mig. Som gillar sex.
check, check, check, check, check....OK, dåså, vad velar du om !!?? Go for it!! Bättre att ha älskat än inte...Han är stadig, stabil, trygg, vacker, kramgo nalle som ler så vackert med sina svarta ögon......mot mig! suck, faan jag är kär.....

Hahahahaaaahhaa jag som skulle vara själv, som skulle göra och....men jag är inte sån....hahah jaja nu vill jag ha han!!! Vill så gärna ha dig här hos mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback