Längtan

Vi hade en härligt mysig och rolig helg tillsammans. Vi pratade pratade o pratade, en härlig syssla när man saknat det under flera års tid.
Vi möttes i stugan där vi satt på bänken - "The bänk", och bara höll om varann. Där kommer vi sitta många många gånger och bara njuta av naturen som tränger sig ända in till stugknuten från den djupa skogen som vi där tillhör. Vi tog en promenad ner till sjön. Som nu låg spegelblank med höstens färger speglandes i sig och ger ett mediativt intryck som får en att häpna av färgerna som vi här oppe i norr är så bortskämda att få uppleva varje år. Fantastiskt att då få hålla den man tycker så mycket om i handen och dela stunden och upplevelsen.
Hans syster och svåger kom, som nu då är min svägerska och svåger med ;) , och vi fikade och åt muffins jag bakat. Ena påsen gick åt den andra fick de med hem till sina pojkar..måste ju ställa in mig lite väl där nu, som nybliven Moster :oD
Jag känner mig väldigt välkommen in i min nya familj, då de alla är så glada och lättsamma. Jag vet att han kommer passa i min familj med, och den känslan är enorm skön. Han kommer aldrig försöka vara nån annan än han är.
Sen åkte han hem.....och jag inser att jag kommer tillbringa många år framöver att längta....jag måste vänja mig vid detta. Distans-särbo-förhållande. Njuta av de stunderna vi får tillsammans men också leva fast man längtar....att inte bara bli sittandes o vänta, då kommer det bara bli hemskt! Då försvinner det väredfulla av den glädje han ger mig.
För det här ska hålla, det här mår jag bra av. Det är varmt i magen när jag tänker på honom...åh min gud...jag är kär <3

Sen blir det vardag...men inte än, än så länge ska jag njuta av nyförälskelsen.....det är underbart att känna sin som fjorton år....typ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback