Fortsättningen....

Nu har det snart gått 6 månader. Huset vi äger ska säljas nu, måtte Gudarna och karman vara med så vi blir av med det snabbt, ja snabbare än så! Jag vill få ett bokslut! Jag är klar med den här boken nu, den kommer inte publiceras utan läggas undan att dammas bort....Många minnen och roliga minnen, många jobbiga med, men jag är klar med det. Det är som det är, jag kan inte älta det. Då blir man nog galen och jag känner inte att jag har lusten eller tiden till det...livet går vidare. Det är mitt liv som försvinner för varje dag jag sitter här och ältar, så nu får det va! FRAMÅT!!!!
Huset, hur det säljs, vad det blir av det kan jag inget göra åt. Antingen går det jämnt opp eller så blir det en skuld....what the hell?!?!
Nu fortsätter jag med mitt liv! På gott o ont ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback