10 dagar idag....

I 10 dagar har jag nu varit själv....men ensam är jag då rakt inte.

Mittensonen har nog vart här nästan varje dag, barnbarnen har jag träffat varje dag, äldste sonen med.....

väninnorna har varit här, systern likaså.....chattar och pratar telefon......barnbarnen har sovit över....

Och jag njuter!

Jag är en väldigt social person, dock njuter jag av enskildhet med,  läsa och bara vara, bara glo....låta tankarna fara....

min man var inte social. Han trivs nog nu med, som jag, att få lugn o ro, slippa folk.....
han sa att ville ha lugn o ro, vi är inte osams, vi ska inte in i nya förhållanden, vi ska bara vara ifred...från varann.

Vi orkar inte leva med varann, jag är inte bra för honom, han är inte bra för mig.

jag har både tid att tänka och tid at njuta. Jag försöker inte tänka på ekonomin för det vet jag att den blir tuff....
tar en dag i taget njuter av stunden i det lilla

jag har inte stora dyra krav
en bok från biblan   vanlig mat   

jag är inte ens ledsen....jo, att äktenskapet inte höll, men inte att vi inte höll.....vi kommer få det bra nu, båda två utan varann

bara vi hittar vår egen takt vår egen rytm i livet så kommer vi får det bra

jag njuter av stunden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback