jösses.....

Men jag har fått klagomål att jag bloggar för sällan så borde ta mig i kragen o göra det då oftare.....Sist var när vi hade flyttat och hör och häpna det har vi gjort igen....=)

Från den stora gatan med alla bilar o tradare till den lilla gatan med fotbollsplanen. Så här är det tyst som attan. UNDERBART!!!!

7 månader bodde vi där iaf.....här kommer vi bo längre för jag kommer vägra flytta OM det inte är till

* Eget Hus

*Marklägenhet med egen täppa

Det är enda gången jag tänker flytta! Bor så bra med cykelavstånd till staden. Ibland har ju landet hägrat men tycker detta är så skönt. Jag är nog för lat att bo på landet....jag gillar ju att så på våren, plantera och se det växa men sen då....nja....det kvittar liksom.

Skulle vilja ha hundar, höns och en get....men de ska ju mats, och fixas o städas....ibland tycker ajg det är jobbigt med kattlådorna....så jag bor nog bra såhär. Höften blir inte bättre med åren som går, yngre blir jag vist inte heller......

På arbetsfronten då! Gick på bild&form sist jag skrev. Trivdes förträffligt där men det leder ju ingen vart då så jag fixade mig en praktikplats hos min vetrinär....det var inte så bra. Jag gillar inte operationer och han ville ju ha en heltid....?? Livet är lite mer än att jobba! Jag lovar!!

Så där slutade jag efter 9 dagar.

Sen var jag 1 !? dag =) hos en fotterapeut...jag har ju varit det i över 10 år....men näääääää, det var inget det heller.

SÅ...nu har jag lovat min handläggare att hersa ner mig, ta det lugnt, inte ringa henne på semestern....om nya projekt. Utan nu ska jag va "ledig" i 4 veckor....sen får jag en egen coach som ska ta det i en takt som jag kanske pallar med tills vi vet vad jag ska bli när jag blir stor då....

Vi får väl se. Tills dess borde jag hinna blogga med...;oD







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback