Sommar



Det är sommar nu och bloggen har sett likadan ut sedan urminnes tider så nu har jag rosat upp den lite!!
Fint, va!!!  Önskar jag lärde mig photoshoppa med så kunde vi leka fullt ut men vi får la vara glada för det lilla....
Jag har semester nu,  det har min handläggare sagt. JAg fick inte utav några omständigheter över huvud taget ringa henne på semestern!!!
Så jag försöker fundera på...ingenting! Jag har vikrat lite roliga saker och  läser Sagan om ringen....så jag sysselsätter mig så gott det går för pengarna vi hade gick åt fanders men det är så jävla trist så det orkar jag inte ens dra här, jag blir bara sååå jävla förbannad och trött på allt och alla!! OCH mig själv, hur jävla dum i huvet är jag!?!?!?!?!?

Men inget att spy över det är ju som det är men skulle må bra av en sandsäck just nu!!
Jag är trött! Sover till halv 11 och sen middag iaf.....så det kanske är som det ska vara. Jobbiga med allt skit är att gubben o jag med träter fast vi har samma åsikt egentligen....satanigatanbananafan

Kommentarer
Postat av: Släktingen Marie

HEJ!!!

Va inte igår

Hoppas allt e bra

KRAM Marie din släkting


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback