uppdatering

Ska berätta nu.....grannen kom och sa att de såg inte sjön för vår husvagn.
Vi kunde sagt  och ???? Men, vi flyttade den. Det dög inte heller. Vi sålde den. Grannen log.
Vi ville sätta buskar på vår platta gård. Grannen sa...hur höga? Sjön, vet ni....vill se.
Vi satte inga buskar.
Han skulle sätta häck. Vi sa, var? På min tomt sa han. Är gränsen där, sa vi. Jaa sa han.
Vi kollar var gränsen går med fakta sa vi. 
Då grävde grannen upp buskar och det som stod i vägen.
Kommunen kom satte pinnar efter mätning och kartor.
VÅRA buskar är uppgrävda. !!!
Polisanmäl mig sa grannen. Det är mina buskar sa grannen. Nej, det är mina sa jag.
Jag polisanmälde han.

Jag grät. Orkar inte detta.
Grannes fru grät. Hon orkar inte detta.
Hon klippte ut ett tidningsurklipp. Och skickade till Försäkringskassan. Det hade hon ork till.....
Jag blev kallad på samtal....förhör kunde de kallat det. Man får inte ha ork att skriva böcker när man är sjukskriven.
Läs tidigare inlägg så ser ni var orken sitter....
Samtalet kommer inte leda till något, hon fick ur sig lite frustration iaf...
idag är våra däck punkterade.....
De vet inte att min son har däckmaskiner.


Kommentarer
Postat av: Laila o Lovis

Det här är för jävligt ! Men Mia ! Visa dom vem som är starkast visa vem som inte tänker fly o få honom o tro han är något . Stå på dej (er)sätt näsan i vädret o låss som det regnar . Finns om det är något . Många långa tröstande kraaaaamar .

2010-09-27 @ 13:43:58
Postat av: Släktingen Marie

INSTÄMMER föreg. författare...



Rena grannfejden ju... KOKO -granne



Hoppas alt e bra me dej...

KRAM MArie i Blekinge

Postat av: Marcus

Tokig sate din granne. Stå på dig, håll ut.



Mvh.



soffsurfare från Malmö

2010-10-23 @ 11:51:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback