still alive

Ja det är jag och tänker nog vara det.
Men när de där djupa dipparna kommer så orkar jag bara inte med mig själv. Då gäller det att jag sätter fokus på det rätta stället.

KÄRLEK                        Söner                        Barnbarn                Man

VÄNSKAP     Äktenskap             

Jag ska inte eg nämna några namn för glömmer jag en så gråter den 

men det är de som håller mig uppe                   Men min kurator säger att jag måste hålla mig uppe för min egen skull och det                                                                           är förbannat svårt


Jag gör så gott jag kan 

Och det finns en sak som måste se först                                  Hur morgondagen ser ut       

Kommentarer
Postat av: Laila o Lovis

När dom djupa dipparna kommer , så vet du var jag finns . Det kan vara bra att prata av sig lite ibland , vi får se fram mot en skön sommar i husvagnen , där man bara kan vara . Kraaaaaam vännen .

2010-03-25 @ 15:32:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback