jag vill inte.....

jag vill eg inte leva mer men jag orkar fan inte göra nåt åt det. 
Har läst Jag vill inte dö men orkar inte leva...av Ann Heidenbein eller nåt.....
och det är som jag skulle skrivit den själv. Förutom allt om Frued och garkovski och alla andra kloka gubbar för de vet jag inget om.
Men hennes ångest är som min egen.
Det är dumt att gå framför ett tåg, för det blir så kladdigt och dant. Och lokföraren då??  EN lastbli likaså....jag var ju på väg en gång att fronta en lastbil och efteråt kom jag på att det var mjölkbilen och blev så ledsen över alla mjölk som blivit förstörd.
Hon skulle dränka sig i havet för då behöver ingen ta hand omen....men är inte det liite ego? Tror ju de anhöriga vill begrava mig. Så de vet var jag är. De borde få det lugnt då, när de vet det.
Jag har mina 48 propavan i säkert förvar. Jag skulle ta dem om jag orkade.....men jag vill gärna vara nyduschad och full och det är så jobbigt att bli det. Och sen ska jag bestämma vad jag ska ha på mig.....
tror bara det vore bra för min man att hitta mig och se att jag verkligen är död för hans läkande. Jag skulle naturligtvis ligga i min egen säng och vänta på sömnen.....
men nu kom pizzabudet så lika bra att äta då.
Det kommer alltid nåt emellan!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Men mamma Mia :( Vad är det du skriver egentligen! :(

Postat av: Laila o Lovis

Men min älskade vän , vad är det som har fått dej på så hemska tankar? Må dåligt kan man göra ,men ta till sådana här tragiska saker får bara inte hända .Du får höra av dig närsom helst på dygnet om du behöver , du vet att jag finns. Många långa tröstande kraaaaamar .......

2010-03-08 @ 22:19:05
Postat av: Släktingen Marie

förstår dej

MEN hoppas detta e bara tillfälligt med såna hemska tankar...

MEN precis som du säger dyker de upp något possitivt & man går vidare...

vill gärna prata mer

KRAM Marie

2010-03-25 @ 06:57:42
URL: http://fotbollsfrugan.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback