som jag är...

När jag får vara ifred som jag fick vara nu i 4 veckor när inte jobbet funkade och AF inte hade tid förrän den 4 mars så funkar jag. Hemma med mitt eget göra, så funkar jag jättebra!! Eller jättebra...vad jämför jag med då?
Jag har städat, lagat mat och börjat måla hallen och tapetserar mitt rum.
 Jag är superkreativ när jag får göra det jag vill när jag vill och sluta när jag inte orkar mer. När jag kan bestämma mig för att tapetsera dit sen ska jag gå o lägga mig, ja, då gör jag det och det känns super.

Men sen kommer såna där måsten....åka till mamma t ex. Fixa papper som måste vara inne för den 2e....
då kommer krypet igen. När jag tänker på att på måndag är det den 1e.....då fyller Marcus och det är ju på + sidan men då är det mars...och den 1e ska jag till läkaren och den 4e ska jag till AF, den 5e ska jag till psykologen, den 8e till kuratorn och den 10 till tandläkaren....då är krypet här och sängen känns som den enda trygga platsen i världen. Är jag utanför täcket kommer jag att dö. Då pratar hon med mig igen och jag vill inte lyssna men hon tvingar mig ju till det!

Och jag undrar igen varför jag lever när jag inte vill....men hur ska man orka göra av med sig då?
Det är den 24 februari idag och jag är ledig. Jag tapetserar och målar trappen. Det blir så sabla fint och jag blir så glad och jag är så bra!!

I am simple THE best!!

Kommentarer
Postat av: Emma

Du är simple the best! Jag tänker mycket som du.. Allt är jobbigt just nu och tankarna går upp och ner.. Vet varken in eller ut.. :/ Det är då man ska tacka gud för att han uppfann katterna! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback