Nu ska jag skriva en positiv sak

www.book-on-demand.com

Där kommer i dagarna min 3e bok ut. "Den stängda dörren".
Jag har lagt all min energi den sista veckan på att få det klart och inskickat. Och det känns bra och absolut meningsfullt gjort!!
Sen om jag varit disträ och irriterad beror på att min hjärna inte orkat mer än det.
Just nu går all energi i kroppen åt att hålla den varm, pannan orkar inte mde denna kyla så snart tänder jag en brasa på vardagsrumsgolvet. Det får gärna vara 5M  djup snö bara det inte vore så många MINUS grader!!!!

Idag ska jag hålla mig varm med vin!!!!

Kommentarer
Postat av: FERHAT - Studerar till sjuksköterska

SV: Tack :)



Har skrivit ett inlägg om yrke och lön. Jag tycker att man inte ska välja ett yrke pga lönen. Men vad säger du? Läs inlägget och kommentera, vill gärna höra din åsikt om det :)

Postat av: Emma

Det var verkligen jätte trevligt att få träffa er en stund, hoppas jag ni också tycker, även om jag bara prata om min ängel!

2010-02-15 @ 20:33:37
URL: http://liillemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback