drömmar

Konstiga drömmar har jag...fast jag förstår dem ändå. Inatt drömde jag att vi var på en stor hundträff. Vi hade vår Ina, men det var inte Ina utan mer en grönendal...men det var Ina. Ledaren för träffen bestämde att alla skulle ta in sina hundar i lokalen, det var säkert 500 hundar...typ, och ta av kopplen sen skulle alla gå ut och kalla in sina hundar.
Då skulle man se vad duktiga de var på att hitta sin ägare trots myllret!
Vi tyckte det var konstigt och trodde inte riktigt på det men gjorde som hon sa.
Väl ute igen ropade vi på henne men inte kom hon. Det vällde ut hundar...berner som gick ut o lade sig i snön, småhundar som skuttade omkring och letade efter sina ägare. Vi gick in och letade efter henne och under bordet längst in i hörnet låg hon. Rädd så hon skakade. Inte vågade hon sig ut själv bland alla dessa andra.

Jag förstår detta, gör du?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback