snart slut....

Pausar tar slut.
 Så även denna.
På måndag är det läkarbesök igen vilket har gett mig ångest i några veckor nu.
Vet inte vad som händer, känner av mitt fejkade liv igen. Att det inte är jag utan nån annan som styr allt.....
eg. mår jag skit men vem fan bryr sig och vem ser till att jag isåfall slipper från allt.

Antingen ska jag börja jobba. AF/FK gör allt för att det ska funka. Läkaren håller säkert med som en jävla nickedocka....

Annars inser de att min roll funkar på heltid, då får jag vara hemma...bli pensionär och låta själen vara ifred.

Annars är livet slut nu. Jag är inget nyfiken på morgondagen, inte ett skit!! Jag vet att min man älskar mig nåt oerhört mycket! Jag vet att mina söner älskar mig. Min mamma lever fortf.....pappa med, men who care´s?
Min syster och mina vänner....vi har en väldigt bra och kär relation men....om jag inte fick se nån av dem igen skulle det göra mig nåt då?

Ja, bara om de dog för mig! Det skulle jag inte klara.

Varför ska då jag tvinga dem att klara att jag försvinner för dem.....Herregud, vilket dilemma detta nu blev.

Det gör ont en stund.

Jag lever nu. Här och nu. Vad som händer i morgon angår mig bara om jag är här då.

Det tål att tänka på....








Kommentarer
Postat av: Laila o Lovis

Jag finns för dig , det vet du <3<3<3

2010-09-03 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback