Det står OK

Nu är jag kontrollerad, stämplad i arselet och klar! Ganska godkänd....GG. M a o. =)) Får duga vettni!
Har fysisk arbetsförmåga. Har psykisk arbetsförmåga - MEN ....... !!!!!
Bara om jag slipper vårda. Slipper ha ansvar för andra människor. Kan gå hem och göra det jag verkligen vill göra sen!
Skala morötter på Dagis till Dagisbarn som gärna vill höra en saga berättas medan de hjälper till med morötterna - KAN FUNKA!! 

Inte stapla kartonger på Willys. Nej tack! Inte ta hand om sjuka och nödställda. Tyvärr - det får någon annan göra.
Jag får inte abdikera som Morsa till De Tre Musketörerna - MEN jag behöver inte "ta hand" om dem - bara Fika och ha mysigt med dem. De är ju faktiskt vuxna nu och de har ju egna ben som de verkar stå ganska stadigt på utan mina kryckor=))
forts följer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback