måste

de säger det är fegt att ta bakvägen ut men vem fan har sagt att jag är modig......jag är så jävla trött på detta leverne, att vara utbränd och behöva sova 20 timmar per dygn är inget som ligger för mig
jag vill ta fram staffliet men då måste jag ta på byxor o skor för det står i friggen.....och det orkar jag inte
jag vill laga kycklinggryta med massa grönsaker och gräddsås men då måste jag till maxi.....då ska byxor på skor på och så ska jag köra bil, det kan jag ju inte, kommer inte ihåg vart växlarna ligger ens

och spisen vet i katten hur den fungerar heller
'hur kommer det sig att jag fattar datorn då det vet jag inte, troligtvis att den varit min terapi i så många år nu, min käre gamle vän.....
jag har iaf gjort rent kattlådan och get tde m mat så jag behöver inte ha dåligt samvete för dem som jag har för allt annat
 berndt lagar mat så gott han kan och det klagar jag inte på men jag har inga smaklökar ingen behov av smaker, bara näringen som jag önskar de kunde ge mig intravenöst istället.....så kunde jag sova under tiden
idag har jag efter 3 dar duschat för i morron måste jag väl till dr  ....då måste jag klä på mig byxor och skor
då kan jag inte duscha också det går inte bara
mamma har ringt i tre dar nu om en räkning herregud - må mig slippa detta jävla tjat!!!
jag varken vill eller kan nåka till henne för hon kanske ser hur jag mår och då får väl hon hjärtinfarkt och då har mitt samvete att göra ett tag till

jag vill vara ifred i min säng skulle det vara för mycket begärt
jag har iaf så jag kan ta bakdörren ut om jag törs....

Kommentarer
Postat av: mamma Laila

Men mia!Du som är så glad o go fast vi ringer o tjatar på dig att vi vill komma o hälsa på Itos, du visar bara upp en glad o positiv sida.Och ta bakvägen ibland tycker inte jag är fegt, det skulle nog fler behöva men inte vågar, spisen står nog också kvar tills du får lusten o orken tillbaka.fortsätt att vara den du är så löser sig säkert allt framöver,jag finns om du behöver, slå gärna en signal o lätta ditt hjärta. Kraaam Laila

2009-01-26 @ 19:37:41
Postat av: Itos mamma Laila

PS. Det ska vara från Itos mamma Laila förstås.

2009-01-26 @ 20:00:11
Postat av: AnnaCarin Lång

Finns för dig om du behöver även om det bara är att tömma kattlådorna . Love you Kram Anna

2009-01-30 @ 09:02:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback