tack

Mamma Laila, ja det kanske är vad jag behöver just nu=))) Det gör inget....vi är ju en rörig och stor familj med alla våra barn, Björn kallar mig för mamma "för det gör ju Johan" och då blir det så.....och våra kissebarn har vi ju ihop med.
Annas Gry och min Jesper=)))
Idag har jag pratat med min chef. Hon tycker jag ska ta det primära först. Alltså att lära mig att stå -innan jag börjar jobba igen. Men FK, kuratorer, läkare har ju blåslampa i häcken så det verkar vara så sabla bråttom så jag hinner inte med mig själv ens....jag har en nattjänst som de sagt och jag känt att jag inte orkar för kroppen säger ifrån.
Jag har gått på dagtjänst nu ½ år som jag inte klarar för huvudet säger ifrån.
Så vem ska bestämma kroppen eller huvudet? Det är väl inte undra på att man känner sig som fler personer.......
Kroppen vill en sak, huvudet vill en sak och Mia vill skriva dikter och måla men kan inget just nu!!

None
låt själen bara vara

Kommentarer
Postat av: Itos mamma Laila

Tänk om man fick vara ifred från fk o andra "förståsigpåare", jagas med blåslampa gör bara att man mår ännu sämre o känner sig mer värdelös. Lite hjälp från nära o kära och en o annan nära vän ,hjälper nog mer. Men du har ditt glada o goa sätt har även framtids planer så du kommer att fixa det här, heja heja.Vi hörs och syns på torsdag,kraaaamar från Laila. Pussa Itos från mig.

2009-02-02 @ 17:41:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback