bladder så här i slutet

borde skriva här oftare, ja jag vet men nu vet jag inte vart orken tagit vägen......efter att vi kom hem från kreta har allting vart så sabla tungt. det regnar och regnar inuti mig hela tiden. min himmel är grå......
Sen kom ju den där j-a julen då och som tårta på verket gav den ännu mer grått och ännu mer ångest för då ska alla vara så jävla glada och alla ska vara så jävla vackra och så duktiga och jag vill inte vara nånting bara ha mitt täcke över huvet så inget-inte ens jag-ser mig hur jag gråter och hur fet o ful jag blivit
jag har försökt ta mig i kragen och tycka att det är ganska kul ändå men efter detta år som vi hade så stora förhoppningar på vårt utbygge av det lilla huset vid skogens kant där vi skulle bo för alltid har ju rasat med utbygget. drömmarna försvann de med...
så nu ska vi flytta när var hur vet vi inte bara att
ett hus med toa tvättstuga och ett kattrum ska vi ha inga kattlådor på gästtoan mer
hoppas vi hittar det snart så det blir lite gladare och lyfter oss lite för detta är inget roligt inte ens att jag fyller år i morgon fast jag för min egen skull försöker göra det rologt för mig och fira med tårta men då kommer samvetet för kilona istället fan vad jag är trött på mig själv
gnällkärring är vad jag är men jag har väl rätt att tycka illa vara då
nu har jag ont i skallen med panodil och sen en iskall dusch kanske skakar om mig så jag får nåt annat att tänka på en bara massa eländigt kallprat som mest liknar goccamocca

Kommentarer
Postat av: Ewa

Hej mitt lilla hjärta.

Du är så fin. Skickar så många kramar som du behöver.

Kram Ewa

2008-12-29 @ 13:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback