Frilans skribent

Jag har sökt ett jobb  som jag fått. Det är ju ett extraknäck men det verkar bli och vara jätttekul och passar mig troligen som handsken på handen....Jag ska skriva i Östgötatidningen. En tidning som kommer en gång i månaden eller om det är var 14 e dag, det har jag ingen koll på;)) än...
Det är lite lokala repotage som jag får i uppdrag från Elisabeth som hon heter där eller att jag hittar lite egna saker att skriva om. Det - lär jag säkert göra! Hoppas att det blir mycket jobb med det och att det kan öppna vägar till andra skrivarsaker som jag hellre sysslar med än jobbar inom vården. Känner mig just nu väldigt uttömd på att GE.

Ska ha semester nu! I 4 veckor. Jag gillar ju sensommaren förhösten lika mycket som sena våren, brytet innan det blir riktigt bryt är bäst. Sen blir det dagarbete för mig, vilket iaf känns bättre än natten men jag skulle vilja skriva jämt!!!

Har skickat in "Den stängda dörren"......håll alla tummar för den!! SNÄLLA=)))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback