tusen tankar i natten

Bokmässan i Göteborg då finns min andra bok med !
Jag kommer även själv att finnas med där under Lördagen den 29/9.
RECITO FÖRLAG HAR MONTER A03:52

Tusen tankar i natten är en fortsättning av Under samma måne.
Under samma måne handlar om vägen till kraschen och Tusen tankar om vägen därifrån.

Många funderingar om livet väcks när ens familj rämnar. När en efter en faller. Vems är felet? Vad är felet? Självmordstankar...djupa brunnar...kärlek...vänskap..gemenskap...

Läs mina böcker och följ vår resa genom livet. Jag lovar dig....att du kommer känna igen dig...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej Mormor!
Jag håller på och läser dina böcker nu. Jag började kanske i fel ände, för jag började med den andra boken och nu håller jag på i den första.
Jag måste erkänna att jag har blivit riktigt berörd många gånger och torkat tårarna där jag suttit på pendeln med boken i min hand.
Trevlig helg!
Kram jenny, Malin hälsar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback