operationen

Den ska bli i övermorgon. Jag börjar bli lite nervig. I morgon kväll ska jag ta två panodil när jag lägger mig. Sen måste jag fasta från 24.00. Får bara dricka klara drycker, saft och vatten. Saft är bra för blodsockret.
På morgonen ska jag ta två panodil till och duscha med sånt där bakteriedödande medel. Klä mig i rena kläder och sen får maken köra mig till lasarettet.
Sen kan jag inte styra mer vad som händer. Jag får väl en kanyl i handen och sen kan de pumpa in sömnmedel för en hel vecka. Tack!
När jag vaknar igen kommer allt vara svullet ömt och voj voj voj, stackars lilla mig. Jag kommer må illa och ha ont. (underläppen darrar)
Jag ska få kaffe och smörgås innan de ringer maken att han får hämta mig igen. Sen får jag ligga hemma och må skit några dagar tills värsta svullnaden gått ner så jag iallafall kan sitta.
Stackars stackars mej...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback