Under samma måne

Inatt och idag har jag skrivit om, ja inte hela boken , men ett par delar samtidigt som jag har delat in den i 3 olika delar.  Det är nu
under samma måne del 1var vi än är är vi under samma måne
under samma måne del 2 tillägnad livet som är värt att leva
under samma måne del 3 tusen tankar

alltså har jag slagit ihop det som var bok ett med bok två. Och hoppas nu att det var det som var det största felet att det var för lite material för att bli en bol över huvud taget.

Så nu vill jag ha en lista på alla bokförlag som finns och som ger ut självbiografier och bestsellers!!!!!
Och jag har varit på bokrean...2 gånger...
Det blev en bok om svenska trädgårdar- värda att besöka
En om teckning och en om akvarellmålning, i samma serie a´ 39:-
Ett ufo....Jonas Gardell
Den jag aldrig var, Maj Gull Axelsson
I cirkelns mitt, Dan Brown
Efter alla år av saknad, Peter Robinsson
det blev bara böcker som fattas, jag har läst nästan alla av Gardell. Döpte t.o.m. mina hönor till Rut och Rakel, 2 tossiga systrar, i Jonas bok, jag vill hem.
DaVinci koden+ Änglar och demoner har jag, Och MajGulls andra böcker Aprilhäxan och Slumpvandringen finns i min bokhylla. Så nu har jag kompletterat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback