under samma måne

Jag har skrivit en bok. "EN BOK",- -- tror jag....
Jag har skickat den till sex förlag och fått tillbaka den från fyra. Det är väl inte så farligt det finns ju så många förlag... Men...jag tycker ju att min berättelse är bra. Jag har skrivit en självbiografi om mitt liv.
"Det snöade en dag i december, den dag jag föddes.....
                                  en vit mustang kom fram "Ska ni åka med"?   VISST!
          "hur många gånger har jag önskat att jag knuffade fanskapet ner för trappan, nu satt han där och spydde igen"....
mina tre musketörer, jag älskar er så det gör ont....
                                                                    De vill inte vara hos dig....
             de vill inte vara hos mig.....
                                                     Badkaret och en flaska vin....
en grön långtardare
jag sitter vid vägkanten och gråter så jag skakar
vill jag leva?
                                                                en nykter bitter bitch

Gift dig med mig!                                        Du är väl för fan inte klok

Cypern          Teneriffe      Skiathos      Sälen         Tornedalsälven          

Jag vill inte mer jag törs inte mer  jag kan inte mer      snälla låt mig vara ifred

mamma jag vill vara fem år igen              syrenblommor
nybakade bullar

växthuset

jag älskar dig jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback