hittar inga stakar!!

Fyra lådor med julgrejer har maken nu bärt in från bon. Men fortfarande inga stakar. Jo såna med fyra stearinljus i men inga elektriska. Det måste finnas en låda till!
SKa själv ge mig ut för att glo iallafall, jag får ju inget tungt bära...på flera veckor.
Men annars går jag här och plockar upp lite unnan för unnan sen får jag lägga mig ett tag. Men orken börjar komma tillbaka och jag är inte lika snurrig i skallen heller längre, så visst blir jag bättre. Det är bara hon down there som har lite ont och stretigt. Stackars min lilla ...
Eftersom det snurrar i huvet har jag ju inte ens kunnat läsa! Och det är såå trist!

Men jag sätter mig en stund framför laptopen, det är tillräckligt.
Men igår fick jag chocken!!
Maken satte sig här!! Han ska byta bil och satt tre timmar och läste blocketannonser!!
Jag låg på soffan och såg på tv..cold case.bl a.
DET var verkligen ombytta roller!!!!

Man lär så länge man lever!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback