Midsommar

Är ett överreklamerat skit bara.....Alla förväntningar om trevligt, vackert, soligt och roligt...allt blir ju för många platt fall.
Vi firar inte eg, vi hade ölprovning. 10 sorter, varje flaska delas på 4. Syrran svågern maken o ja......sen tycker vi!! Iår vann Red Stripe från Jamaica. HURRA!!!

Sen blev det film på tv eftersom det alltid regnar, och varför sitta ute och svära över vädret som är som det är ändå, bättre att gilla läget och ha det varmt o gött.

Husvagnen står på vedbacken i Björka och när solen kommer åker vi dit igen!!

Tills dess har jag semester -som min handläggare sa- SOVER!!!! =))
Jag har lite planer på att fortsätta skriva på en bok.....men bara lite....får se om jag håller mig vaken o sätter dem i verket...gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback