sommaren är kort, det mesta regnar bort....

Så är det.
Vi tog husvagnen och åkte till Halland och levererade en katt, det regnade. Vi åkte vägen om Ullared....oj oj oj vad vi handlade!!!
Det regnade....vi dejtade Marie&Kjell i Jönköping, det regnade.
Vi vaknade på Söndagmorronen, det regnade...så vi packade ihop snabbt som F och for hem medan det regnade..
Jag har klimakteriemens. Det regnar. Jag tar två panodil, duschar, tar på min gamla kära flanellpyamas och kryper i säng. Lyssnar på regnet som smattrar på taket. En Curre vid magen, en varm katt = bästa mensvärkmedicinen.
En Robin i knävecken...Athena och Athos vid min sida och Alice vid mina fötter....de har saknat mig med.
Men Isak, han är sur för att han varit utslängd i detta väder. Han har förstås rätt till det.
Det regnar ju...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback