Familjen

Jag kanske ska passa på att presentera mig och min familj. 
Min första man träffade jag när jag var 14 år. Vi fick 3 söner, när jag var 18,23,26. Vi skilde oss när jag fyllde 30 år. Men det är en historia för sig. Jag träffade min andra make då, mitt i skilsmässan. Det hör till samma historia...
Vi har nu varit tillsammans i 15 år och gifta i 5. Vi har inga gemensamma barn, vi hade inga behov av fler ungar, det räckte gott med tre grabbar. Sönerna är idag 26, 22 och 19 år.
Jojo bor ihop med flickvän och son, mitt barnbarn Marcus, min kaksmula, i eget hus som de renoverar, lite då och då. Fast mest hela tiden. Jojo är utbildad bilmekaniker men sysselsätter sig med bilskrot. Marcus blir snart 3 år. Världens goaste busfrö.
Dede är 22, bor i egen etta. Men Sara är nog där för det mesta. Han syr, hans dröm är att bli egen designer. Vi får se när det sker.
Jeppe är 19, bor hos sin pappa. Vet inte riktigt vad han ska bli, han har gått ett år på el, ett på individuella, ett på handels men nu ska han nog bli massör i stället så nu ska han gå på ett Lär-Center och läsa in svenska och engelska så han har gymn.kompetensen så får vi se till hösten vart han hamnar, det är väldigt spännande.
Jag själv utbildade mig till undersköterska när jag var 30, och läste till fotterapeut efter det, och trodde att jag var steel-ladyn men det sket sig. Gick i väggen för två år sedan, slog igen mitt eget företag och gick hem. Är lite på väg till mitt gamla undersköterskejobb nu. På G!
Jag gillar att resa, påta i trädgården, laga mat och baka. Och skriva på min dator. Som terapi har jag skrivt en självbiografi, jag ska meddela er när den har blivit publicerad. Då ska ni få läsa hela historien om mitt liv, till dess får ni hålla till godo med bloggen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback