tumörer

hon har en tumör i huvudet.
den bara kom en afton.
ville väldigt illa.
den sitter så hon inte ser
den sitter så hon inte ler
den sitter där i huvudet
och växer sig stor
trind
och tjock
det växer och frodas och mår väl så gott
så jävla gott
Jag vill den inte se
jag vill den inte veta av
jag vill inte att du ska ha
jag vill ju för fan att du ska vara gla´
Jag vill ju för fan ha dig kvar

Jag blir så rädd när människor ikring mig försvinner
Men jag vet att de inte går för gott
jag vet de kommer tillbaka
alla jag tycker om
alla jag behöver
finns kvar där en annan dag
en annan tid
en annan plats
Vi kommer mötas igen
det är bara en kort stund
som du går
snälla kom snart igen

Hon kände inte igen mig
tog mig för någon annan
men du är så lik vår mia
jamen fan jag är ju din mia

Jag är ju din Mia



Kommentarer
Postat av: Dennis

det är sorligt, man vet inte vad man ska göra eller tänka :(

Postat av: Tilda

Håller med Dennis. Precis så är det.

2006-04-18 @ 22:37:29
URL: http://shopblogg.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback