Dagen efter

Jaha nu ska vi då få nya regler för de sjukskrivna
nya regler för de arbetslösa
nya regler för oss husägare
nya regler för alla småbarnsföräldrar
nya regler för de gamla
nya regler i skolan
ny skatt
ny sjukvård

jag kan inte säga annat än att det ska bli ganska spännande med ett helt nytt samhälle!
Det känns nästan som när jag var liten och min farmor, som var jehovas vittne, hade möte hemma och vi satt och väntade på att världen skulle gå under i augusti 1968. Jag satt vid farmors köksbord varje dag och väntade och väntade och...inget hände.

Kommentarer
Postat av: mariadahlström

Hej!
Ja! Absolut får du vattna blommorna, är det ok om du vaktar katten också medan du ändå är här?

Postat av: mia

Absolut! Jag har en egen katt. Isak, han fyllde 10 år den 15 september. Men han blir helst kvar här hemma. Men hör av dig så kommer jag med nästa båt....

2006-09-21 @ 22:14:35
URL: http://tusentankar.weblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback