tusan vad tankar

jag ska opereras. Det känns lite nervigt redan trots att det är 14 dagar dit. Jag har vetat om att det kunde vara det här som spökade i min rygg men inte att det skulle göra så ont. Men nu ska de alltså fixa det en gång för alla.. hoppas jag..jag vill inte ha det tillbaka!

Så nu har vi möblerat om i sovrum och matrum, de har bytt plats. Ja, vi sover i matsalen och äter i sovrummet fast tvärtom fast inte det helle för sängen står ju nu i nya sovrummet och matgruppen står nu i nya salen.
Jo, vi är nöjda. Bara lite småplock kvar, några tavlor mm.
Efter op får jag inte lyfta något tyngre än 2 kg. Då bärs inga sängar, inte ens 14 kg hundmat kan jag bära hem då. Det får bli en liten liten julskinka i år.
Men jag har ju maken. Och tre snälla söner. Så nog ska det gå.
Det ska nog bli jul iår med. Jag får väl julpynta före den 28 november. För det är då, klockan 8 på morgonen de sätter skalpellen i mig.
 .......;mamma;....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback