Ryggvärken

Jag har fått ont i ryggen. Det började ca 20 september. Och först trodde jag att det var mensvärk. Men mensen tog slut men det gjorde inte värken. Det blev värre. Kan inte böja mig till skorna. Rullar ur sängen. Har väldigt snälla arbetskamrater.
Den 20 oktober ringde jag vårdcentralen. Det togs blodprover/urinprov/röngen på ländrygg och bäcken.
Igår fick jag svaret. De hittar inget på röntgen, inget på blodprovet men det fanns spår av blod i urinen. Så nu är jag remitterad till gyn och till röntgen igen. Ska där på ultraljud på njurar och urinledaren.
Kanske, kanske att jag har en infektion på kapillärerpaketet vid njurarna.

Och, det kan stämma. Jag har ont i ländryggen, över njurarna. Jag är trött, så trött.
Jag blev rätt så ledsen. Känns som om jag nu ska gå i dialys resten av livet.
Så kommer det inte att bli, det vat jag ju, jag kommer få lite medickamenter och sen blir det bra. Visst!

Om man får en tumör i njurarna så har den oftast spridit metastaser både till lungor och lever innan man märker det...
Men inte är det så.. nej, inte är det så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback