solen värmer

ja,det gör den. Det kände jag idag. Det är på gång. det är på gång. och idag har jag bokat biljetter till sommarens stora hit. Sven Ingvars 50års kalas kommer till parken! Det blir gamla goda minnen det och jag kanske rent av får svänga en sväng med min man.
Men nu ska jag snart åka och jobba lite. Imorgon sover jag nog hela dagen och på fredag ska jag till Eva.
Och på lördag är det v75 och jag har lovat att följa med och gå och titta. Men jag blir bjuden på mat och jag kan ju ta med mig sticket.....jag stickar mig ett par raggssockar....

Kommentarer
Postat av: babban

Hej du, det var en trevlig blogg, jag blir riktigt sugen på att göra en själv...men vem fan är intresserad av att läsa om mej??? Bara ett sätt att ta reda på det! Orkar inte idag jag är ju SJUK ska släpa mej ut till affären, måste ju äta ingen risk jag tynar bort under min sjukdom inte jag tar åt mej dina kloka ord Ge inte upp med boken - nä, det vet jag att inte du gör förrän fan avlöser, ha ha! Shoppingbloggen var kanon, den flickan kommer att gå långt. Ska bli intressant att se om det finns några andra egna gamla nuckor som jag, inte bara mammor? Allt gott till dej från din arbetskamrat

2006-03-12 @ 12:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback