onsdag

Yngsta sonen hade namnsdag igår och jag ringde honom inte förrän jag kom till jobbet kl 21, då svarade han inte, så jag fick inte gratulera honom, det måste vara första gången det hände. Attans.
Jag har som sagt jobbat inatt, nyss vaknat och ligger kvar i  sängen med kaffekoppen och datorn på magen. Vet inte om jag vill gå upp fast jag skulle nog behöva gå ut en sväng. Känner mig alltid lite kokt i skallen när jag sovit på fm. Det blir bara 3-4 timmars sömn. Men jag ska inget spec göra idag så jag kan vara lite kokt. Maken har åkt till sina föräldrar och hälsar på när jag sover, han tar med stora hunden så det blir tyst i vårt lilla hus. Han brukar göra det.

Jaha, middagstipsen. I söndags åt vi pannkisar, med vaniljsocker och havregryn i.Mums. Igår gjorde vi chili/tacos. Ja, en förenklad variant när man inte orkar laga nåt spec. Chili con carne, med kidneybönor. De finns nu i samma trepack som majs, precis lagom till 2 pers. Skitsmidigt. Sallad på det som fanns hemma, tomat,gurka,isberg. Nachochips och guecomale. Köpte faktiskt en burk på willys, 16:- annars brukar jag göra själv. ibland...men den är god den från eldorado. Och idag ska det bli bakad potatis med skagenröra, det var x-pris på den.

Jaha, nu kom världens goaste hund med husse hem. Hon tror inte vi har setts på veckor. Men husse hittade visst kaffepannan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback