Lördag

Hade tänkt att ha en riktig slappisdag.
Men syster kom och hämta mig kvart över tio...pust o stön, ja jag var uppe och ätit och duschat. City. Handlade upp presentkorten jag fick när jag fyllde. Pilgrimsörhängen från sönerna. Vita små blommor, så söta. Och bruna jeans och en vit och brun tunika för 5hundringen jag fick av mamma. Men vad fin jag blir då. 
Systerdottern som var hemma från jobbet i värmland över helgen kom till stan och fikade med moster och mor, och stora längesen-kramen med en tår i ögonvrån blev det.
Och när vi satt och fika kom älsklingen Dede och söta Sara, och jag fick pussa på dem båda två. Så gott att se dem.  
Men det är mysigt när man måste stå på tå för att kunna pussa sina söner.

 Sen blev vi bjudna till syster på middag och det var ju attans bra, för det är ju inte kul att laga mat varje dag....hahahahaha

ja, vi fick fläskfile´med cashewnötter och hasselbackspotatis och glass med körsbär i rom, så det går ingen direkt nöd på oss.
Sen blir det pyamas och tv, det är gott, det med...


Kommentarer
Postat av: ewa

vilka gourmet-måltider man får läsa om på den här sidan, man får nästan ångest när man tänker på vad man själv slänger fram.

2006-01-14 @ 19:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback