sport sport sport

egentligen är jag inte ett dugg intresserad av sport. I skolan vägrade jag gå till gympan över huvud taget. Jag skolkade hela sjuan, sen fick jag gå till obsen, som vi kalla x-hjälp-klassen, och skriva maskin istället. Så åttan och nian var jag inte i gympasalen över huvud taget. Men jag blev en hejare på skrivmaskin....då...
men nu när maken sitter klistrad vid tv.n då sitter jag där med. Och när Mattias kör så det ryker i sista backen glömmer jag att andas. och när Maria Rooth satte straffen vem sitter i soffan och bara skriker,YAAAA!!! Ja, herregud det är så man kan bli rädd för sig själv.
Men nu har jag fått iväg maken ur fotöljen för att åka och tvätta bilen. Den ska säljas. I morgon ska den på undersökning och vi får veta vad den är värd. jag är inte orolig, vi får nog vad vi tror för den. Och sen ska vi bara bestämma oss för vilken färg vi ska ha på nästa bil.
Fy tusan vad bortskämd jag känner mig. Om någon hade sagt det åt mig för 20 år sedan att min ekonomi skulle vara sådan att jag kunde bestämma färg på bilen hade jag bara flinat åt dom, då åkte jag i "mammabilen" en handrollad blå bagge. Och jag tror att jag vill ha en blå nu med. Vi har haft en vit, en blå, en svart och en grå men denna blå är mörkare och mer metallic i. En röd vill jag absolut inte ha. Inte svart/grå och inte vit. Inte grön eller silver eller guld. Uteslutningsmetoden=BLÅ.
Och något kan man väl få unna sig... jag har inte rökt på 15 år. Jag har inte varit stupfull på krogen på.....väldigt länge...jag har ingen häst uppstallad i nåt dyrt stall. Jag har inte några äkta guccijeans heller.
Men en gucciväska har jag....jaja...vi har inte så dyra vardagsvanor och inte köpte vi några teliaaktier heller. Och inget får man med sig när man dör. Naken du kom -naken du gick. Och maken kan väl få glädja sig åt nåt...va fan gör jag....typiskt svenskt va, att sitta här och försvara sig för att vi ska köpa ny bil. Så jäkla idiotiskt. Om vi vill det gör vi väl det är nån avundsjuk i stället för att glädja sig för vår skull är det väl dens huvudvärk. 
Vi ska köpa ny bil, det är skitkul!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback