Manus i retur...

Depp Depp Depp
Jag fick ett manus till i retur. Men nu fick jag i allafall ett litet utlåtande och det var bra, då vet jag vad jag ska göra. Nu ska min älskling få läsa igenom hela alltet, har postat det till henne idag. Sen ska jag ändra endel, inte skrivsättet för det funkar för mig men jag måste nog förtydliga endel. Jag fattar ju vad jag läser för jag kan ju läsa mellan raderna men det är ju inte för mig det ska funka utan för er. Ni som läser och inte vet hur mitt liv har varit. Ni ska ju fatta vad det står, förstå varför jag gjorde si och så. Ni som ska köpa min bok när den kommer ut, ni som kommer att älska den och vill ha en till. Horace ska älska den för då får jag nobelpriset.  För jag vill nån gång ha en sån där magnific klänning. Stön.

vad jag skriver? en självbiografi om mitt tragikomiska liv. skilsmässor barn sorg elände glädje hopp lycka
samvete kärlek nöd som alla kan känna igen sig i en del av det och annat som man inte pratar om högt för det är så hemskt att det hänt oss .skämsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback