2 år

idag är det 2 år sedan jag gick in i väggen. syster o ja var till ikea då, pust och stön. Men idag for maken och jag till ikea, det var inte illa, han gillar det inte i vanliga fall men idag gick det bra då jag lovade följa med in på volvo först och titta på bilar....så kul!!
Vi åt middag på ikea, gött då slipper man laga...
sen köpte vi tio nya kuddar till stugan och lite ljuslyktor och sånt. men sen inne på fyndet hade de idag massa stuvbitar för så där 15.- så jag köpte nog en sju-tio stycket till Dennis, han ska sy väskor. Då får nog jag en... han har gjort t-shirtar men de får man köpa för 200 pix. Jag har beställt två stycken.
Det blir kanon!!
Sen for vi hem och titta på ishockey, heja sverigedamerna!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback