åsknedslaget

Den slog ner. Här i min dator. Jag som hade tredje boken på gång. Eller hade..jag har!!
Datorn var helt död. Men sonen tror att det går att rädda hårddisken...håll nu alla fu....ng tums!!
Disketter, cd-rom...vad är det....snyft...nej, jag hade inget sparat på det. Nej, ja jag vet att jag inte är klok men det är väl därför jag började skriva, för att hjärnan min dog en dag i februari.
Jag har allt på papper. Jag har varit väldigt ordentlig med att skriva ut. Dels för att jag tycker att det är lättare att korrekturläsa från papper, dels för att jag får mer hum över hur mycket det är. Så om någon har några tips hur man räddar en död dator så, ge mig dem!!!
Hur jag skriver nu?...ja, som blivande författare kan man ju inte vara utan...det var ju bara att gå och handla. Men det går på försäkringen. Hemförsäkringen. Tack och lov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback