Andreas

Han heter så, han som jobbar på dataföretaget som fick min hårddisk att vekna och släppa ur sig allt den hade i sig. Jag blev så sabla glad!!! Köpte en pärontårta och åkte dit med!! Men när jag stod där på MAXI och skulle betala tårt(fan) så hade min käre make "lånat" mitt kort...
Då fick jag stå där och rodnande be kassörskan parkera kvittot och så springa ut och hämta mitt kontokort hos maken som vänligt men bestämt hade lämnat önskemål om att slippa följa med sin hustru in på maxi denna fredagfm...DET VAR INTE JÄTTEKUL!!!
men det var det när jag kom hem med backup cdn och kunde plocka tillbaka allt från den till min nya fina dator. Och vet ni....jag har köpt ett 25-pack..............med CD-R!!!!!!!!!!!!!!
och lärt mig SPARA!!!

Kommentarer
Postat av: Tilda

Tur att det gick att plocka fram all text. Det är sån ångest när text försvinner. Bara sånt man skrivit i ett inlägg som sen inte vill postas... då brukar jag svära lite.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback