trädgårdsdax

Ja, nu har jag nästan krattat färdigt och hittat början på b¨åde pärlhyacinter, och krokusar mm mm.
Och jag har idag städat i växthuset. Grävt runt lite ny blå korn,  flyttade på vindruvan så jag får tomaterna mot solsidan, och mina ros och syrenskott från i höstas kommer så fint. De ska få växa till sig lite sen ska de ut. just nu sitter jag och tittar på rådjuren som betar på gärdet. de är tre idag, igår var de fem. De har varit tre hela vintern. men nu har gässen gett sig iväg, det börjar torka upp ordentligt.
Vi har grejat i dressingroooomet oxå, satt upp skåpen och alla väggskenor börjat såga till hyllplanen men måste ut i boden och leta efter kortare skruv men det orkade jag inte så det får vara till i morron. Jag är trött ikväll ska nog lägga mig och läsa medan manke ser hockey...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback